Vastaus
suureen
mysteeriin

Uusien myyntiennätysten
saavuttaminen on mahdollista

Myynnin menestyksen avain on ymmärtää asiakkaasi tarpeet ja ostokäyttäytyminen paremmin kuin aiemmin. Me ExitShoppingilla tarjoamme tietoaja työkaluja, joiden avulla:
Tiedät, mitä asiakkaasi haluavat ostaa, miksi ja miten paljon.
Osaat tunnistaa asiakkaasi todellisen potentiaalin – paljonko hän on valmis käyttämään rahaa tarjoamaasi kokonaisuuteen lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä.
z
Voit kohdistaa myynti- ja markkinointitoimenpiteet oikein ja tehokkaasti, jotta asiakas haluaa solmia kestävän kanta-asiakassuhteen yrityksesi kanssa.
Myynnin johtamisen kolme
perusmuuttujaa ovat:

Myyjien aktiivisuus

Miten monta myymälässä käynyttä asiakasta todella huomioidaan ja palvellaan.

Myyjien onnistumisprosentti

Kuinka monelle myymälässämme käyneelle asiakkaalle saamme myytyä tuotteitamme.

Keskiostoksen koko

Keskiostoksen koko on helppo määritellä. Asetamme tavoitteen johon pyrimme pääsemään jokaisen asiakkaan kohdalla. On helppoa arvioida miten olemme onnistuneet kun vertaamme toteutunutta lukua tavoitteeseemme.
Asiakastiedon avulla vapautat myyntitiimisi keskittymään tuottavaan myyntityöhön, mikä johtaa parempiin tuloksiin ja motivoituneempaan tiimiin.

Asiakaskeskeinen johtaminen
myynnin kasvun moottorina

Toteuttamalla ExitShoppingin saat:
R
Tarkempaa tietoa asiakkaidesi toiveista, tarpeista, unelmista, budjetista ja ostokäyttäytymisestä.
R
Tehokkaammat ja kohdennetummat myynti- ja markkinointitoimenpiteet.
R
Työkaluja oikein kohdennettujen, todelliseen tietoon perustuvien kampanjoiden toteuttamiseen.
R
Enemmän tietoa, jonka pohjalta ohjata myyjiäsi tuottavaan myyntiin.
R
Selkeästi parantuneen myyntituloksen ja asiakaskokemukset jotka luovat kestäviä kanta-asiakassuhteita.
R
Innostuneemman ja motivoituneemman myyjätiimin
Tiedämme, että haluat tehdä myynnistäsi entistä tehokkaampaa ja tuottavampaa – ja me olemme täällä mahdollistamassa sen saavuttamisen.